Terug naar overzicht

Horecava trendonderzoek


De vraag:

Horecava wilde op het innovatieplein van de 2017 editie graag een onderzoek doen naar nieuwe trends in de hospitality branche.

Het onderzoek:

Een drietal gave nieuwe concepten (T’s, Swych en SNCKBR) werd in VR getoond aan passanten op de beursvloer. Gevraagd werd in welke mate zij de omschreven trend vernieuwend en potentieel succesvol achtten. Daarnaast werd gevraagd in hoeverre zij interesse hadden de omschreven trend in hun eigen onderneming toe te passen.

Het resultaat:

De bezoekers van de Horecava zagen in SNCKBR een echt gat in de markt. De duurzame en gezonde producten werden als USP met potentie gezien. Ook zouden de respondenten de supergezonde voeding graag aan hun eigen concepten toevoegen. Het theeconcept van T’s werd ook als interessant om zelf toe te passen beoordeeld. Een eigen, aparte theekaart bleek bij veel respondenten op de wenslijst te staan.

Meer weten?

Wenda kan je hier alles over vertellen




Wenda Kielstra

Mede eigenaar